Necesită Meross Homekit Hub: Dacă aceasta este prima dvs. achiziție, vă rugăm să cumpărați mai întâi MTS150HHK(EU). Nu utilizați baterii reîncărcabile. Este necesar Wi-Fi cu 2,4 GHz.
Compatibil cu Apple HomeKit. Termostatul Meross Smart Home acceptă controlul vocal de la Siri, Alexa și Google. Acceptă controlul dispozitivului prin aplicația Meross și Apple Home (Apple Watch / Apple TV). Puteți modifica temperatura curentă cu comenzi vocale. Utilizatorii Android folosesc aplicația Meross pe Android 4.1 sau o versiune ulterioară.
Controlați automat încălzirea prin aplicația Meross. Sunt acceptate până la șase ferestre de timp. Sunt detectate ferestre deschise, apoi încălzitorul se va opri automat timp de 30 de minute. Până la 30% din costurile de încălzire pot fi economisite iarna.
Ușor de instalat: Deșurubați termostatul vechi și înșurubați-l pe cel nou. De obicei, acest lucru funcționează manual, în anumite circumstanțe, poate fi necesară o cheie pentru țevi. În funcție de sistem, sunt necesare adaptoare, care sunt incluse. Pentru mai multe informații despre compatibilitate, vă rugăm să scanați codul QR.
Dimensiunea termostatului inteligent este M30 x 1,5 mm. Pachetul include: 1 x termostat radiator inteligent + 1 x instrucțiuni de instalare (limba engleză nu este garantată) + 6 x adaptoare de conectare (adaptor Danfoss RA, adaptor Danfoss RAV, adaptor Danfoss RAVL, adaptor Giacomini, adaptor Caleffi, adaptor M28 x 1,5).
Detalii tehnice
Marca meross
Număr de model 9612863
Culoare Multicolor
Dimensiuni produs 8,2 x 5 x 5 cm; 300 de grame
Tensiune 15 volți
Greutatea articolului 300 g
- Produsele RESIGILATE si SECOND sunt verificate si testate.
- Acestea nu vin insotite de garantie, reflectanduse astfel in pretul produselor
- Ai posibilitatea de retur in termen de 14 zile. (In cazul lenjeriei intime, nu se accepta returul daca prezinta semne de purtare)
- Produsele care prezinta urme de uzura sau mici defecte, au poze suplimentare care evidentieaza cu exactitate starea lor reala.
- Informatii suplimentare, in cazul in care produsele au accesorii lipsa sau alte particularitati le gasesti in descrierea scurta sub poza produsului.
- Dupa plasarea comenzii vei fi contactat de un reprezentant eSecond pentru confirmare, si poti solicita poze si informatii suplimentare pentru produsele din comanda ta.